sobota, 1 lutego 2014

#6 Just perfect

Od dziś znowu to robię, po prostu muszę ... Zamierzam schudnąć do 50 kg i ani grama więcej. Muszę się zająć znowu czymś konkretnym w życiu. Znowu pragnę być drobinką. Chcę 40 w udzie i na wadze.
Dziś przeglądając sieć natrafiłam na Dollfie Himemimi. Ona jest piękna, jestem pod wrażeniem tego jak wygląda teraz, a jak kiedyś. Zazdroszczę umiejętności robienia makijażu. Jak patrzę jakie umiejętności mają wszyscy wokół i jak wyglądają to czuję wstyd i niedosyt. Ale jutro lecę po eyeliner i uczę się robić taki makijaż ekstremalnie powiększający oczy. Dziś oglądnęłam z 100000 filmików na yt o robieniu makijażu i wiem, że muszę poćwiczyć z tym, ale warto. Moje małe oczka wreszcie będą po ludzku wyglądać. W poniedziałek idę po soczewki lens ... Jakaś nadzieja na mnie jest, nic nie ma za darmo. Chociaż znam osoby, które są piękne, nawet bez makijażu. Trudno, mi to nie było dane : ani piękno, ani mądrość, ani jakieś talenty. Taki tam pech. Mi była dana ana, taki bonusik od losu.Miło, nie powiem.
Poza tym trafiłam na bloga dziewczyny, która mieszka i pracuje w Singapurze. Kraj wydaję się być dość ciekawy, aż zaczynam myśleć o wyjeździe w te rejony po studiach.
Dziś notka trochę mało na temat.
                                                               Dollfie Himemimi

 

19 komentarzy:

  1. Czyżbyś trafiła na Azjatycki Cukier? :) Masz jakiś talent, na 100%! Trzymaj się kochana. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :D hmm może, ale nie ujawnił się jeszcze na razie.
      Dzięki i nawzajem ;*

      Usuń
  2. Na początku nie potrafiłam się w ogóle malować, dziś z pewnością mogłabym robić o tym filmiki, to kwestia wprawy i pomysłu więc powodzenia, nauczysz się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeja...ja jestem chyba jakaś dzwina bo nie lubie sie malować... I wydaje mi się że i tak wyglądam tak samo źle z makijazem jak i bez...

    Nie podoba mi sie to.
    Jutro odpisze na maila.
    Obiecuje i całuje mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś wyjątkowa w swoim rodzaju ;*
      Dzięki <3

      Usuń
  4. Od razu wiadomo, że mowa o Azjatyckim Cukrze. ;)) Jestem jej wielką fanką - przeczytałam wszystkie posty i obejrzałam wszystkie filmy. Z soczewkami uważaj, idź najpierw do okulisty i dokładnie zbadaj oczy, bo powikłania związane ze złymi soczewkami nie są przyjemne. ;//
    Powodzenia, trzymaj się :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, hehe to o niej :)
      Chyba tak właśnie zrobię, nie chcę więcej problemów :/
      dzięki i nawzajem !

      Usuń
  5. Małe oczy... Skąd ja to znam... Nie jestem za piękna i nie potrafię się malować. Nie martw się, nie jesteś sama z tym brakiem umiejętności. Uważaj z chudnięciem ;) Wszystko w bezpiecznych granicach, żebyś się nie zabiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia z nauką robienia makijażu ;)
    Oj już nie przesadzaj, że nie masz żadnych talentów, każdy jakieś tam ma.
    Buziaki *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. uda Ci się,dasz rade i się nie poddawaj ;)
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wierzyć, że się uda, bo wiara czyni cuda, jak to mówią :)
      Dzięki i nawzajem <3

      Usuń
  8. nie bardzo chce mi się wierzyć w Twoją przeciętność...anoreksja zwykle nie poluje na takich ludzi :)
    A tak na poważnie. Może właśnie znalazłaś swoją pasję? Poćwiczysz i staniesz się mistrzynią makijażu :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta dziewczyna z Singapuru to nie jest czasami AzjatyckiCukier? Ona robi filmiki na youtube i z tego co wiem to pracuje i mieszka chyba w Singapurze, ale na pewno gdzieś w Azji.
    Dobry makijaż potrafi zdziałać cuda i przyznam się, że z domu bym nie wyszła bez niego. Od paru lat używam eyelinera i nie załamuj się jeśli tak od razu nie wyjdzie, bo to jest chyba najtrudniejsza rzecz z całego robienia makijażu.
    Dobrze, że zadecydowałaś schudnąć do 50 i mam nadzieję, że niżej nie zejdziesz, bo to na pewno nie pomoże ci wyzdrowieć.
    Powodzenia! Trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to właśnie ona. Hmm poćwiczę trochę i mam nadzieję, że będę wyglądać jak człowiek :p
      Dzięki i nawzajem !

      Usuń
  10. makijaż potrafi zdziałać cuda, ale szczerze, to też mi średnio z tym idzie. myślę, że 50 kg, przy Twoim wzroście będzie perfekcyjnie. nie zamartwiaj się za wiele, bo to relaks sprzyja urodzie. a najpiękniejszym makijażem jest uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń