wtorek, 4 lutego 2014

#8 Starry eyes

Postanowiłam, że do diety wracać nie będę i nie odchudzam się. Nie warto, mam jeszcze swój czas na takie rzeczy w przyszłości, tym bardziej, że nie jestem już kluchą 70 kg +. Jestem szczupła, a nie wychudzona i ok. Przecież mogę się tyloma rzeczami zajmować, a nie tylko pędzić bezmyślnie za coraz niższymi wymiarami ... Takie oto myśli przyszły mi w nocy z niedzieli na poniedziałek, gdy nie mogłam zasnąć. Czułam się fatalnie, wiadomo - być zmęczoną i nie móc zasnąć to męka. To powiązane z niedoborami w organizmie. Myślę, że nie warto wracać do tego co było, bo ból serca i łapanie oddechu z ledwością po wejściu na 1-wsze piętro to nic przyjemnego. Postanowiłam sobie powtarzać takie oto rzeczy :
- Jestem wystarczająco dobrym człowiekiem
- Tak jak każdy mam słabości
- Szanuję siebie i lubię
- zasługuję by być kochaną i lubianą (nie przez wszystkich, oczywiście, ale przez rodzinę i inne bliskie osoby)
Taka jest prawda, że muszę uwierzyć w siebie, zaakceptować taką jaką jestem. Oczywiście nie chodzi o to by jeść tony czekolady i hamburgerów, zapijać to litrem coli, siedzieć tylko przy komputerze i nic innego nie robić. Cały czas ważne jest dla mnie, by jeść zdrowo, żyć zdrowo, myśleć zdrowo.
Hahaha ciekawe ile wytrzymam, muszę być najlepsza, najchudsza, nie mogę sobie pozwalać na słabości, ana szepcze : teraz nażryj się słodyczami jeszcze do tego ... wiem, że nie wytrzymasz długo z takim myśleniem, przecież już dziś patrząc na słońce myślałaś o wiosennym odchudzaniu. Ty chcesz idealne 40 na wadze. Nie pamiętasz, że bycie chudą jest ważniejsze od bycia zdrową ?
Kupiłam sobie soczewki powiększające oczy. Są zielone i muszę przyznać, że oczy dzięki nim wyglądają niewiarygodnie. Są wielkie jak u postaci z anime. Do tego zrobiłam sobie makijaż powiększający oczy, efekt był piorunujący. W wolnym czasie wezmę się za makijaż Gyaru. Jest przepiękny, ale czasochłonnym. Trudno, wszystko wymaga chwili nauki, ale efekty są warte.



5 komentarzy:

  1. Bardzo sie ciesze czytając te słowa
    Uśmiecham się pod nosem ;)
    Tylko wytwlosci życzę...

    Ps.mam naturalnie zielone oczy i uważam że nie ma piękniejszych ;) chyba że czarne jak moja kolezanka...ma tak ciemno brazowe oczy ze do zludzenia wygladaja jak czarne. Niesamowite sa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zobaczyć zdjęcie tych Twoich oczu i makijażu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, oby udało Ci się w tym wytrwać, jesteś piękna! Chciałabym zobaczyć zdjęcie Twoich oczu. Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje życie, Twoje decyzje..
    Trzymaj się Kochana ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi widzieć, że podjęłaś tak zdrową decyzję :) Obyś wytrwała w postanowieniu :) Trzymaj się! Powodzenia! Dasz sobie radę :) Wierzę w Ciebie!

    OdpowiedzUsuń