środa, 26 marca 2014

#21 Sukces jest najlepszą zemstą

Trochę wylałam tu wczoraj jadu, ale bardzo mi ulżyło. Dziś jestem już trochę spokojniejsza i bardziej zadowolona z siebie, szczególnie dzięki 6 z odpowiedzi z biologii. Nie wiem jak będzie w przyszłości, ale mam nadzieję, że lepiej. Muszę po prostu "rozwinąć się" społecznie ...
Ćwiczę sobie miley cyrus sexy legs workout od paru dni i czuję, że działają - ledwo chodzę. Niestety nie mogę znaleźć nic ciekawego na brzuch. Poleci ktoś coś ?
Teraz mam kolejne przemyślenia - jak ja się spinam ! Przez to zachowuję się totalnie nienaturalnie, więc muszę wyluzować. Totalnie nie umiem zagadać w towarzystwie, a nawet odpwiedzieć jak ktoś do mnie już zagada, a to się zdarza raz na 4564565460198228121 lat. Szkoda tylko, że nie wiem jak. Trudno, jakoś się znajdzie na to sposób.
Przez moją przeszłość czuję się jakby jakby coś mnie obkleiło i nie pozwalało iść swobodnie do przodu.
Jak się temu wyrwać ?
pytajcie - ask.fm\skinnythiny

8 komentarzy:

  1. Gratuluję tej 6 :)
    jeśli chodzi o ćwiczenia na brzuch, to sama też ciągle poszukuję czegoś skutecznego..
    Trzymaj się, będzie coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci tej 6 :). Robiłam jedne ćwiczenia na brzuch i nie był taki efekt jak gwarantowany, więc raczej nic dobrego i sprawdzonego niestety nie mogę Ci polecić. Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywnie ;) Gratuluję oceny. I samozaparcia w ćwiczeniach. W kwestii brzucha - robiłam kiedyś A6W (oczywiście nie całe... -.-) ale nie powiem, żebym mogła polecić. Chociaż może Tobie przypasuje ;) Wszystkiego trzeba spróbować. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. :) Co do ćwiczeń na brzuch to mogę Ci polecić Mel B trening brzucha, albo jak wpiszesz abs na youtube to też dużo tego jest. :) I oczywiście A6W. Trzymaj się kochana. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. 8 min abs workout z animowanym panem<3
    Mel b brzuch
    Te są całkiem fajne i krótkie XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Poza Mel B, polecam na brzuch to --> https://www.youtube.com/watch?v=DPdpsvOxMoI

    6 z biologii gratuluję, my perfekcjonistki, o tak <3
    Stay Strong. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Po to jesteśmy, by cie wspierać i przejąć od ciebie część twojego cierpienia ;)
    Uśmiechaj się i nie przejmuj się tym co inni o tobie pomyślą... jak coś im się nie spodoba, to nie twój problem, ale ich.


    XHIT Daily Rhianna Abs Workout ... ogólnie jestem maniaczką XHIT i jest wiele innych zestawów również... któryś na pewno ci do gustu przypadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z rozwijaniem społecznym- takie coś to jednak nie dla mnie coś sądzę.. ale powodzenia dla Ciebie.
    Gratuluje 6 *.*

    OdpowiedzUsuń