poniedziałek, 27 stycznia 2014

#3 a little bit

Kolejny dzień za mną, kolejna chwila mojego życia umknęła. Dziś spotkałam się z moją przyjaciółką, która sama przeszła przez to piekło. Długo unikałam ludzi, nie odpisywałam, nie odbierałam telefonów. Moja kochana jak zawsze mnie wsparła, żałuję, że dopiero teraz zdecydowałam się pogadać z nią. Szkoda tylko, że moi rodzice jej nie lubią i uważają za nieodpowiedzialną, cóż nie doceniają dziewczyny - w rzeczywistości mądrej ... Ona dużo przeszła, taka moja bratnia dusza. Trudno - musiałam kłamać, że była z kimś innym. Moja kochana powiedziała coś ważnego : "bądź szczera ze swoimi rodzicami i pamiętaj, że najważniejsze jest Twoje wnętrze". Dała mi świetne rady i przekonała, żeby znowu nie zaczynać. Uwielbiam ją, trochę to smutne, że jesteśmy tak daleko od siebie. Chciałabym, żeby ona spała u mnie lub ja u niej, no ale moi kochani rodzice .... Ona jest chora, a jechała PKP kilkadziesiąt km do mnie. Sama przyznała, że to było widać - że ana rządzi moim życiem. W końcu sama miała 3 miesiące odsiadki za to samo. Każdy to widział, tylko ja potrafiłam sprytnie zmienić temat, obrócić wszystko w żart, obrażać się czy reagować agresją. Kiedy nienawidzisz siebie to nienawidzisz całego świata, każdy jest wrogiem. Myślisz, że nie istnieje coś takiego jak miłość, przyjaźń czy dobro. Teraz powoli zaczynam zauważać to, egzystencja zaczyna przechodzić w życie. Tak bardzo chciałabym pokochać siebie, optymistycznie patrzeć na świat, zaufać ludziom ... Na pewno nie chcę dalej brnąć w tym wszystkim, wolę iść na przód, nie marnować całej młodości na zajmowanie się żarciem. Czy kiedykolwiek powiem - "Tak! Jestem szczęśliwa !" ?

3 komentarze:

  1. Tacy ludzie to skarby, które ciężko znaleźć. Dlatego ciesz się z niej, niech będzie twoim światełkiem w tunelu. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajdziesz kiedyś swoje szczęście.! Dla każdego jest ono pisane. Tak naprawdę odnajdziesz je wszędzie, w każdym dniu, dobrej osobie, którą spotykasz :) Musisz tylko pozwolić sobie na szczęście.
    To bardzo dobrze, że masz kogoś tak bliskiego. Kogoś kto rozumie i wspiera. Oby wasza przyjaźń przetrwała jak najdłużej!
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś na pewno tak powiesz, ale póki co musisz się zająć sobą samą. Spróbuj zdrowo się odżywiać. Na diecie 1500 kcal też się da schudnąć, ale zdrowiej i co za tym idzie wolniej. Dobrze, że masz przy sobie taką osobę, która w razie potrzeby zwróci Ci uwagę na to, co robisz źle.
    Powodzenia! Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń